Əvvəl çox gözəl idi, indi isə yaraşıqlı…

Karyerasına 10 yaşında başlamış, gözəlliyi ilə bir çoxlarının valeh edən türkiyəli aktrisa Nil Erkoçlar öz cinsini və adını dəyişdirərək, Rüzgar Erkoçlar adıyla yeni bir həyata başladı. “Nil olaraq var olduğum müddətcə mən bir yalan idim” deyən Rüzgar bəy media önündə ilk müsahibəsini verib. Iki ildir əməliyyat barəsində düşündüyünü deyən aktrisa, 1 ilə yaxın bu sahədə psixoloji yardımlar da alıb.Image

“Əməliyyatdan çıxdığımda yenidən doğduğumu hiss etdim. Nil öldü, yerində Rüzgar doğdu”. Süd vəzləri kəsilib və penisi üçün əməliyyatdan əvvəl ayağından sümük parçası və əzələ toxumaları alınıb.

Jurnalistin “mediada səninlə bağlı çıxan pis xəbərləri oxuyunca nələr hiss edirsən sualına” Rüzgar, -“Mənim həyatım, mənim seçimlərim, mənim cinsi organım. Heç kimi maralandırmır, heç kimə söz demək düşməz. Mən belə düşünürəm” cavabını verib.

Qadın olaraq yaşadığı 26 ili yalnız yaşadığını, hər kəsdən gizləndiyini deyib. Hal-hazırda isə həyatından çox məmnun və xoşbəxt olduğunu vurğulayıb.

BY Voland

freelgbt tərəfindən Uncategorized kateqoriyasında dərc edildi

Bir cavab yazın

